Sunday, January 25, 2015




10 years ago, my husband was killed at his job. 

According to government investigations, machinery failed, gas leaked, and there was an explosion. Outside of some small forensic curiosity, I never much cared for the details. My husband, my best friend, my daughter's father was gone. Who cares HOW it happened?

There are no words to properly describe the hole in my life in those days following his death. How do you explain the feeling of having someone snatched away, so immediately, so permanently? To this day, I feel breathless at the enormity of it. How do you move on from 8+ years of constant contact, conversations, and intimacy to a complete and utter feeling of desolate aloneness?

I've written frequently about Pablo and loss and how we should value what we have in the now. So I just have one thing to say now: I miss him. I miss him so much it hurts. And when I think that I'll never see him again, it hurts all over again. You think the more time goes on, the easier it gets. And in a way it does. But in a way, it get even harder. Because time doesn't heal all wounds. It just makes sure you grow accustomed to it.

15 comments:

Anonymous said...

My heart reaches out to u. I am a new widow at 26 and my husband was snatched away from me. Ur words give me courage

Anonymous said...

Am I a new widow?To the rest of the world I am not. It's the second year anniversary in two weeks, I am 32 .they keep telling me that I have to move on because I am too young to go on grieving ...

Ilze said...

It is almost a year now. I was 26 when my husband passed away, just three weeks before our little girl was born. It is comforting to read that although this big, heavy hole in my heart will never go away, there are people that survived this pain.

Farm Girl Photography said...

I just lost my fiancé in November from an accident at work. We were planning to get married this October 15. I am 26 years old and he was 27 when he passed away. I am really struggling with losing him. I know it's still a fresh wound but I just want the pain to go away... I have really enjoyed your blog. God Bless.

Anonymous said...

HI, Im a 58 year old widower with one years experience. I offer prayers and best wishes to
all of you hurting out there. I am still blown away, and the year of fighting C was as rugged
and brutal as being in a war. This AM I decided to quit trying to numb myself with alcohol,
and exercise more. Hang in there! I say this to myself and to you. What else can we do?

Unknown said...

nike huarache
uggs outlet
ray bans
moncler jackets
canada goose outlet
uggs
pandora charms
ugg
michael kors
ugg factory outlet
201711.24wengdongdong

Unknown said...

wedding dress
mont blanc pens
mizuno
mercurial superfly
longchamp
juicy couture outlet
longchamp handbags
pandora bracciali
moncler
guess factory
2017.12.27chenlixiang

sherrysabri said...


شركة ضقور المثالي لتنظيف المنازل والبيوت بالمنطقة الجنوبية 0507060415
الإنسان في وقتنا الحالي يحتاج إلى الكثير من الخدمات والطلبات بشكل يومي فهناك خدمات المنطقة الجنوبية يتمكن الفرد العادي من أن يلبيها وينفذها لنفسه دون الحاجة إلى الاستناد وهناك خدمات لا يستطيع الإنسان من أن يلبيها لنفسه بل يحتاج إلى مساعدة ومعاونة أشخاص آخرين لحل هذه الخدمات وتلبيتها، فعلى سبيل المثال السيدات يجب عليها أن تهتم بشكل يومي بنظافة منزلها لأن من المعروف أن المنزل هو المكان الذي شعر فيه الإنسان بالراحة والاسترخاء بعد يوم طويل من التعب فالمنزل هو المكان الذي يتجمع فيه كافة أفراد الأسرة لذلك يجب الحرص على نظافته وتنظيفه بشكل يومي وتنظيفه من الأتربة والجراثيم والفيروسات ولكن نجد أن الكثير من السيدات تؤرقهم أمر التنظيف لأن عملية التنظيف تحتاج إلى الكثير من بذل الجهد والوقت خاصة أن كانت تعمل في نفس الوقت في وظيفة ما فيصعب عليه توازي بين الأمرين، ولكن من هذه اللحظة لا يتوجب عليكِ سيدتي أن تشعرِ بالقلق فقد جاءت شركتنا صقور المثالي لكي تقدم لكي يد العون والمساعدة لحل هذه المشكاة بأرخص الأسعار والتكاليف وبأعلى التقنيات والجودة فمعنا لن تشعري بأي قلق وتوتر وسوف تحصلين على منزل نظيف خالي من الميكروبات والفيروسات فاتصلي وتواصلي معنا الآن.
شركة تنظيف بابها
شركة تنظيف بجازان
شركة تنظيف بخميس مشيط

sherrysabri said...

تعتمد الشركة في عملها على فريق عمل مكون من الكوادر والمتخصصين الفنيين في مجال التنظيف ومنهم عدد كبير حاصل على شهادات تميز وخبرة من الخارج، كما أن شركة تنظيف منازل بالخبر تقدم مجموعة من المشرفين الصحيين لمتابعة سير العمل ويكون صحي 100% لذلك لا تترددي بالاتصال بنا ولو لوهلة من الزمن لأننا من أفضل الشركات التي تعمل في مجال التنظيف.

شركة تنظيف بالخبر
شركة تنظيف منازل بالخبر
شركة تنظيف بالقطيف
في هذه الفترة يوجد الكثير من الشركات التي تعمل في مجال التنظيف لذلك نجد أن الكثير من العملاء الكرام يشعرون بالحيرة عند اختيار الشركة التي لابد من الاعتماد عليها، ولكن يجب أن يتم اختيار الشركة التي تمتلك الخبرة والكفاءة في هذا العمل لكي يتم تجنب أضرار العمل مع شركة غير كفء، وللعلم أن شركة تنظيف بالقطيف تمتلك خبرة الكثير من السنوات في هذا المجال فهي ليست حديثة العمل في مجال الخدمات المنزلية بل أنها تعمل فيه من أكثر من 10 سنوات لذلك نحن شركة تنظيف منازل بالقطيف اختيارك الأفضل دائماً في أي زمان وفي مكان.

شركة تنظيف بالقطيف
شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف بالاحساء
شركة تنظيف بالإحساء شركة تمتلك الريادة في مجال الخدمات المنزلية لأن الشركة تسعى دائماً إلى أن تطور عملها من وقت لأخر وذلك عن طريق تدريب العمال لكي يتمكنوا من التعامل مع أي مشكلة يواجهوها كما أنها تقوم بشراء الأجهزة الحديثة دائماً لكي تواكب تطور العصر، ومن أهم مميزات شركة تنظيف بالإحساء أن شركة تنظيف منازل بالاحساء تعمل بمبدأين أساسين هما الدقة والسرعة في العمل، فالشركة تعلم قيمة الوقت لذلك هي تتبع السرعة في عملها مع إتقان العمل لإيصال خدمة لا جدال عليها.
شركة تنظيف بالاحساء
شركة تنظيف منازل بالاحساء
شركة تنظيف بالجبيل
يتساءل الكثير من الأشخاص كيف يتم التواصل مع شركة تنظيف منازل بالجبيل، لا داعي للقلق لأن الشركة تمتلك فروع عديدة في كافة أنحاء المملكة العربية السعودية لذلك من السهل أن يتم التواصل مع شركتنا، وإن لم تستطع الوصول إلى الفرع فأرسل رسالة عبر الموقع الالكتروني للشركة.
شركة تنظيف بالجبيل
شركة تنظيف منازل بالجبيل

Clipping path Help Zone said...

I really enjoyed your blog Thanks for sharing such an informative post.
Automobile Image Editing

Image Editing Services said...

Congratulations! That’s really amazing,thanks for sharing!!

clipping path
clipping path india
clipping path service

Unknown said...

معلم بلاط بالمدينة المنورة
نعلم جيداً أن في أسواق المدينة المنورة أنواع مختلفة من البلاط ومنها الجيد ومنها السيء ولكن من يعلم أجود أنواع البلاط هو شخص واحد معلم بلاط بالمدينة يمكنه التعرف على أفضل أنواع البلاط والسيراميك الذي يستخدم في الأرضيات والأسقف والجدران خاصة في المطبخ والحمام.
ولكن أصبح استخدام البلاط مختلف الأنواع الأشكال من أهم الأشياء الذي يحرص العميل أن توجد بمنزله، لأنها تعطي للمكان لمسة جمالية فاخرة، ولكنها أيضاً تتعرض لتراكم الأتربة والأوساخ وتحتاج إلى أفضل معلم بلاط بالمدينة المنورة للعمل على تنظيفها وتعقيمها، الذي يتم باستعمال أحدث المعدات والمنظفات عالية الجودة والتي تعمل على تلميع البلاط وتنظيفه بالكامل.

رضا جمال said...

شركة الأندلس لخدمات التنظيف في أنحاء الممللكة العربية السعودية في المنطقة الجنوبية شركة نظافة ومكافحة حشرات تواصل معنا الأن
شركة تنظيف منازل بمحايل عسير
نقدم افضل خدمات التنظيف بالبخار ونظافة عامة وعلى أعلى مستوى شركة تنظيف بمحايل عسير
نقدم نصائح مميزة لخدمات التنظيف وخدمات مكافحة الحشرات للمحافظة على المنازل من تلك الأضرار الكبيرة شركة مكافحة حشرات بمحايل عسير
افضل شركة تنظيف سجاد بابها
شركة تسليك مجاري بابها
شركة تنظيف خزانات بابها
شركة تنظيف بابها
شركة عزل خزانات بابها

شركات نظافة بالجنوب said...

شركة تنظيف بجازان

شركة مكافحة حشرات بجازان
شركة تنظيف خزانات بجازان
شركة تنظيف منازل بجازان
شركة تنظيف خزانات بسراة عبيدة

شركة تنظيف منازل ببيشة




شركة مكافحة حشرات ببيشة
شركة تنظيف منازل بسراة عبيدة
شركة مكافحة حشرات بسراة عبيدة


Admin said...

SS7 software available to limited number of users

SMS interception only software $100

SMS /call Voice recording $350

2Factor Authentication /location tracking $500

Read and intercept SMS /phone calls / 2 factor authentications etc

Check another person whatsapp messages

do you have a cheating partner? let me know


PS: this software is not be used for criminal activites
we will not be responsible for any charges you face for involving in illegal activities.

NO trial version, For educational purposes and for serious buyers only , do not respond to email if you have no intention to purchase

Eail: fenzy67@gmail.com

https://bloggerkingindia.blogspot.com/2017/03/hacking-whatsapp-with-ss7-flaw-signal.html


I can create a fake facebook login page

fake linkedin login page

fake coinbase login page

fake blockchain login page

fake online banking login page

fake gmail/yahoo mail and other mail login page

learn how to use Unsubscribe options to obtain email and password

Using hhp+html codes.... my delivery time =4hours

informations will be delivered to you preffered email addresses

serious enquiries only
Strickly for educational purposes


Eail: fenzy67@gmail.com